Vad ska man göra med livet?

Kategori: ALLMÄNT

Kul att se att några tappra själar fortfarande kikar in här trots att mitt senaste inlägg var för över en månad sen. Men förstår att ni tänker "hon kan ju faktiskt ha uppdaterat". Nu är det dags igen för jag VILL blogga. Jag vill kunna kolla tillbaka sen och komma ihåg saker man gjort osv. Sen är det ju alltid skönt att skriva av sig också, nowadays blir det ju som bara att man använder instagram, man lägger in bilder på vad man gör men inte så mycket mer än så.
 
Det händer iofs inte överdrivet mycket i mitt liv för tillfället, lever på som vanligt. En av bästa vännerna åker/flyttar till Australien nästa vecka och stannar där i flera månader och den andra bästa vännen flyttar till Göteborg efter nyår. Har inte sparat pengar så finns ingen möjlighet att jag skulle hänga med till Australien hur mycket jag än hade velat för jag är sämst på att spara pengar men det finns ju möjligheter till att flytta till Götet. Kul att prova något nytt, göra något annat och sådär men varför skulle det bli av när inte Norge blev av? Jo, för jag är fegast i världen. Eller egentligen inte, egentligen skulle jag nog kunna göra massor men jag är så bunden till tryggheten här hemma. Och det vill jag inte vara, vill också testa mina vingar och kunna se tillbaka senare i livet och komma ihåg alla spännande äventyr man gör. Inte för att mitt liv här hemma är helt händelselöst för det är det absolut inte, men det kan ju vara kul att bryta mönstret och faktiskt våga leva. Aaaaaaah.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: