EN LISTA.

Kategori: ALLMÄNT

Det heter jag:
Nathalie Eriksson.

 

Så gammal är jag:
22 vårar.

 

Någon jag ser upp till:
Kommer väl låta "klyschigt" men jag ser upp till min kära mor ♥

 

Så vill jag leva om fem år:
Förhoppningsvis ha klurat ut vad jag vill göra/bli och håller på att plugga till det eller ha pluggat klart. Ha pojkvän, en unge och kanske en till på väg. Har massor med funderingar nu och vi får se vad det blir. Tjejen med sämsta planeringen i världen, där har ni mig!

 

Det tänker jag oftast på:
Mina nära och kära, hur dom mår och att jag är glad att dom finns i mitt liv.

 

Tio saker som gör mig glad:
Nya kläder. Soligt väder. Kramar. Umgås med vänner och familj. Dricka öl. Sommar. När jag har lyckats med något. Komplimanger. Resor. Rättvisa.

 

Det gör mig engagerad:
Allt som intresserar mig gör mig engagerad. Easy as that.

 

När jag tränar går det till såhär:
När jag väl har tagit mig an träning och bestämt mig för att köra så går jag all in. Inget mittemellan.

 

En smak jag är sugen på precis just nu:
GOOOOOODIS. Är ruggigt sötsugen.

 

Värsta egenskapen hos andra:
Opålitlighet måste jag säga.

 

Bästa egenskapen hos andra:
Omtänksamma, pålitliga, glada människor IN MY HEART.

 

Värsta egenskapen hos mig själv:
Dåligt tålamod (olika för olika situationer iofs) och att jag lätt kan trycka ner mig själv.

 

Det här tycker jag att jag är bra på:
Lyssna och bry mig om andra.

 

Så skulle jag spendera tio miljoner:
Jag skulle först och främst resa någonstans med alla nära och kära, inte alla samtidigt dock men lite "pö om pö" så att säga. Sen skulle jag köpa massa skor och kläder. Sen skulle jag köpa en lägenhet någonstans och förmodligen skulle jag skänka några slantar till behövande, som barncancerfonden m.m. Man kan ju inte bara tänka på sig själv och om man hade sådär mycket pengar skulle jag med glädje skänka en del.

 

När jag drömmer handlar det oftast om:
Oj... Det är mycket "närhet" i mina drömmar. Kanske för att jag behöver närhet? Hähä.

 

Jag tänder på:
Att bli tagen med storm. Killar som vågar bjuda på sig själv och som får mig att skratta.

 

Det bästa med mitt liv hittills:
Att jag för det mesta har ett glatt humör, att jag har världens bästa familj och vänner. LOVE!

 

Vad har du gjort i dag: 

Tagit sovmorgon, sen fikat och tjattrat på Kitchen med världens bästa Emelie, shoppat lite, skypat med Sandra, ätit god middag hemma hos familjen Wallmark och sen åkte vi hem till mig och tryckte morötter & gurka med dipp. That's about it.

 

Vilken film såg du senast:

Bitchkram.

 

Är du beroende av någonting:

Mitt största beroende jag haft i livet (nässpray) har jag levt utan i snart 3 månader. Duktiga mig!

 

Vilken färg är dominerande i din garderob:

Svart och rosa.


Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu:

Hemlizzzzzzz. Inte i Sverige iallafall.

 

Vad lyssnar du på just nu:

Alesso ft. Matthew Koma - Years

 

Vad är du på för humör just nu:

Trött, förvirrad, glad. En salig blandning.

 
Snarkar du:
Nej men jag "smackar" med munnen, tydligen. Och ibland kan jag föra konversationer med mig själv.
 
Vilka yrken har du provat på:
Butikssäljare x 2, restaurangbiträde, barnskötare, personlig assistent.
 

Vilket är ditt favoritgodis:

Mörk choklad med havssalt, saltlakrits och det mesta som är surt.


Vad sa du senast:

"Vi hörs imorgon, hejdå"

 

Vad köpte du senast:

Allt som införskaffades på stan. Ett svart linne med amerikanska flaggan på. Fashion! Och en caesarsallad. Och en ögonbrynspenna och en foundationborste.

 

Senaste filmen du såg på bio:

Silver linings playbook (översatt till "Du gör mig galen!" konstigt nog).

 

Är du blyg:

Var det när jag var liten. Numera, not so much.

 

Har du svenskt ursprung:

Tro't eller ej. Svensk med en touch av Kina (kinesögon).

 

Vilka är dina största svagheter:

Oroar mig för minsta lilla, ger upp lätt och har dåligt tålamod (beroende på vilken situation det är givetvis).

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: