MÅNDAG.

Kategori: ALLMÄNT

Helgen har varit en av dom bättre. Det började med att min ena efterlängtade bästa vän kom och överraskade mig i onsdags. Var fortfarande sjuk då, så låg och sov när det plingade på dörren. Gick och öppnade och fattade först inte vad/vem som stod där. Blev överlycklig och har haft henne hos mig hela helgen och det har gjort gott i själen vill jag lova, höll på bli tokig av saknad ♥ Jobbade även min första dag på mitt nya jobb i lördags, på Din sko. Kändes hur bra som helst och hoppas det fortsätter så! Har inte mycket att klaga över nu förutom att helgen gick alldeles för fort och S är tillbaka i Göteborg men nu börjar det närma sig tills jag får träffa min andra efterlängtade bästa vän E som kommer hem från Australien och då gör vi ett besök hos S i gbg, wihoooo!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: