2013-04-03

Kategori: ALLMÄNT

Det händer massor med saker hela tiden. I lördags (efter en mycket trevlig förfest) blev jag avstulen min partyväska på verandan, med alla mina värdesaker i. Hade den under armen och hade inte lagt av mig den någonstans. Frustrerande till tusen, har varit ledsen över det men nu är jag mest förbannad, människor som inte kan skilja på "mitt och ditt" kan dra åt helvete.
 
Något bra som har hänt sen sist är att min finaste bästa Emelie har kommit hem efter nästan 5 månader i Australien. Som jag hade längtat efter henne och nu kan vi träffas varenda dag!! Wiho ♥ Hon fyllde år igår så ikväll har det varit kalas för henne med några brudar.
 
Jobbar inte allt för mycket så pengarna rullar väl inte in som dom ska, men har massor att se framemot så måste få det att lösa sig på något sätt ändå. Och med tanke på att min iphone blev stulen så måste jag kanske ha råd att köpa en ny också. Tack och lov att jag fyller år snart!! Skulle behöva en ny iphone, ett träningskort, ha råd att åka till göteborg och hälsa på Sandra och ha råd att leva i övrigt. Huuuuuuuur?
 
Imorgon ska jag försöka göra något vettigt av dagen, ska kliva upp i normal tid, ska tvätta, städa lägenheten och hinna träna lite också. Bara så ni kan anteckna det, tänkte jag. Jisses vilket osammanhängande inlägg. Tack för idag, godnatt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: