I'm back

Kategori:

Efter att ha hyrt ut lägenheten i 4 månader så är den äntligen min igen! Så jag har ägnat kvällen åt att göra den till "min" igen och hängt upp mina kläder (mysiga höst- och vinterkläder). Räknade till totalt 26 nya plagg sen sist jag bodde här och det är fan bra jobbat kan jag tycka, rätt sjukt också kanske? Är iaf så glad att vara tillbaka och vill för tillfället aldrig lämna den igen för den är så fin och mysig och allt. Trivs så bra!

Jag & Sandra har haft vårt vanliga kvällsmys också som vi alltid hade i våras, eftersom vi bor grannar, då vi dukar upp kvällsfika och bara myser med tända ljus och något bra på tv. Sånna stunder känns hösten rätt bra ändå. Och nu ligger jag vaken alldeles för sent och kollar på onödiga program, bara för att jag kan! 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: