2012-06-03

Kategori: ALLMÄNT

Känner att jag inte riktigt hållit det jag sa om att jag skulle försöka vara duktig på att uppdatera...

I fredags var det studentfest för Jannies lillebror Felix. Vi hade hur kul som helst, det fanns gratis alkohol i mängder, god mat, trevligt sällskap, partytält och massa annat. Vad mer kan man begära för en bra kväll? Blev lite för mycket av det goda för vissa så kvällen slutade rätt tidigt, tyvärr.

Igår var vi bakis så då blev det mys i lägenheten hela dagen lång, vi har börjat se en ny serie (pretty little liars) och vi ser avsnitt efter avsnitt så det var perfekt med soffläge hela dagen förutom ett besök på pizzerian och ett besök på ica.

Idag har vi strosat runt på söder för att sen bli bjudna på middag hos Emelies syster och hennes pojkvän, lika gott som vanligt! Nu väntar jag & E på bussen hem, då lär det bli något avsnitt av serien innan vi lägger oss och skedar i sängen. Skulle helst av allt se bb-finalen men vi har tråkigt nog inte den kanalen så jag får se på nätet imorgon. HEJA HANNA J!!!!

Imorgon får jag äntligen träffa mamma, längtar sååå mycket ♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: