2012-09-26

Kategori: ALLMÄNT

Jag har utslag i ansiktet som jag försöker täcka med smink så det bara blir ännu värre och jag har 3 härliga finnar i pannan (har aldrig finnar annars) så jag ser ut som en salami, prickig och fin, jag har ett brännsår på armbågen och helt ont i hela kroppen efter att jag VOLTAT ner från sängen härom natten (hahahaha....), jag har ont i huvudet i vanlig ordning, jag jobbar inte mycket alls just nu så kontot är inte särskilt användbart för tillfället och jag har beslutsångest nå jävulskt inför framtiden.
 
MEN ANNARS SÅ LEKER LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!! Igår var jag och frugan i Umeå, hon skulle få dropp så dagen startade på sjukhuset och sen spenderade vi resten av dagen strosandes på stan och var sådär barnsligt fnittriga och trötta så vi skrattade åt precis allt och lite till. Och imorgon kommer Emelie hem, som jag har längtat, på kvällen ska jag på hockeyn med pappsen, på fredag blir det fredagsmys (nähe?) och på lördag blir det fest med efterlängtade tjejgänget♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: